piątek, 10 lipca 2015

, , , ,

7 sposobów na olej kokosowy


Cześć dziewczyny!

Olej kokosowy jakiś czas temu podbił serca wielu kobiet na świecie i w tym także moje. Dostałam go od siostry, która go kupiła w sklepie ze zdrową żywnością. Jest stosowany w kuchni i kosmetyce. Jest on znanym środkiem na odchudzanie. Na jego zastosowanie jest około 100 sposobów, ale ja wam przedstawię dzisiaj tylko 7 z nich.
Więcej w rozwinięciu posta :)


1. Peeling całego ciała
W małej misce mieszam 4 łyżeczki cukru z 2 łyżeczkami oleju. Taka porcja wystarcza mi na całe ciało. Robię taki peeling raz w tygodniu. Idealnie nawilża ciało i złuszcza suchy naskórek.

2. Zamiast pianki do golenia 

Można go również używać zamiast pianki do golenia. Nakładamy na nogi i maszynką. Tak jak przy peelingu nawilża nam skórę i jej nie podrażnia.

3. Jako odżywka do włosów 

Nakładamy na połowę długości włosów trochę oleju i trzymamy go do mycia włosów. Olej powinien być na włosach przynajmniej 30 minut przed ich umyciem. Włosy po nim są odżywione, gładkie i się nie puszą.

4. Ssanie oleju
Ostatnio spotkałam się na internecie z opcją ssania oleju co zabija różne bakterie w naszej jamie ustnej ale także... wybiela zęby. Można go także używać jako naturalną pastę do zębów, ale to już troszkę bardzo skomplikowane, bo trzeba do tego jeszcze innych składników.
Samo ssanie oleju stosuje się rano i koniecznie na czczo! Wystarczy jedna łyżeczka oleju i ssiemy go przez 15-20 minut. Tak na prawdę to nie ssie się go a płuczę się nim tak jak różnymi płynami do płukania jamy ustnej.

5. Demakijaż
Można go tak jak oliwy używać do zmywania makijażu. Nie podrażnia oczu i skóry twarzy. Można go stosować samego lub zmieszać z płynem micelarnym.

6. Balsam do ust
Nakładamy małą ilość oleju na usta i on nadaje im blask jak błyszczyk i oprócz tego je nawilża.

7. Nawilżanie suchej skóry stóp i rąk
Nakładamy go na stopy lub dłonie i wkładamy bawełniane skarpetki/rękawiczki, i idziemy spać. Poza stopami czy dłońmi, można go również stosować do suchej skóry na łokciach czy kolanach.


A wy jak stosujecie olej kokosowy? Piszcie w komentarzach :)
Do następnego!
Share:

3 komentarze:

  1. Mnie na twarzy zapchał, ale kocham do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twarz raz użyłam, a tak to do włosów też kocham :))

      Usuń
  2. Same pozytywne posty na twoim blogu :)
    Dzięki tobie dowiedziałam się na temat wykorzystania oleju kokosowego do różnych rzeczy. Cieszę się, że takie posty w dzisiejszej blogosferze. :)
    Pozdrawiam :)
    http://cherryontop66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)