poniedziałek, 13 lipca 2015

, , ,

Garnier BB Cream - recenzja


Cześć dziewczyny!

Na dzisiaj przygotowałam wam recenzję produktu firmy Garnier. Spotkałam się z różnymi opiniami o tym produkcie, dlatego postanowiłam przedstawić swoją.
Chcecie dowiedzieć się więcej? Zapraszam do rozwinięcia posta :)



Według producenta produkt ma zmatowić, zmniejszyć niedoskonałości, dodać blasku, nawilżyć i zapewnić skórze ochronę UV. Pomaga kontrolować błyszczenie się skóry przez cały dzień dzięki zawartym w niej składnikom. Skutecznie zmniejsza widoczność porów i niedoskonałości, poprawiając w ten sposób wygląd powierzchni skóry.

Jestem posiadaczką cery jasnej i tłustej, dlatego zdecydowałam się na zakup czegoś lekkiego jak BB Cream. Na początku w miarę się sprawdzał, ale potem już przestał. W moim przypadku ten produkt matuje skórę tylko na chwilę, nie kontroluje błyszczenia się skóry i zatyka pory. Przy cerze tłustej problemem jest to, że pojawiają się często wypryski, a ten produkt jeszcze bardziej powoduje pokazywanie się nieproszonych gości.
Na zdjęciu po lewej stronie macie kroplę tego produktu, a na prawym roztartą.

Jak widać na dwóch zdjęciach powyżej ten produkt jest ciemny jak na cerę jasną. Jest on bardzo pomarańczowy i na twarzy robi efekt maski i bardzo łatwo z nim przesadzić. Jeśli chodzi o krycie to jest ono bardzo małe. Nie kryje a barwi naszą twarz na pomarańczowo.

Konsystencję ma lejącą się i lepką. Przez to, że produkt jest lejący się to tubka w której się on znajduje cały czas się brudzi co pokażę na zdjęciu poniżej.





Ostatecznie mogę powiedzieć tyle, że produkt polecam osobą, które nie potrzebują większego krycia i nie mają cery tłustej.
Produkt oceniam 3/5 gwiazdki.

A wy kiedyś używałyście tego produktu? Jakie macie o nim zdanie?
Do następnego! Buziaki, Karolina ;*
Share:

2 komentarze:

  1. Garnier wprowadził jakiś czas temu kremy BB do cery bardzo jasnej. Jednak ja i tak nie jestem ich fanką. Jeśli krem BB to tylko azjatycki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odeszłam od stosowania kremu BB, a jeśli bym miała kupić jakiś to na pewno nie z Garniera bo moja cera to była masakra podczas jego używania

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)