środa, 15 lipca 2015

,

Moc inspiracji

Cześć dziewczyny!

Dzisiejszy post jest inny niż poprzednie. Chciałam wam pokazać moją inspirację dotyczącą włosów. Jak każda nastolatka kimś się inspiruję. w tamtym roku zaczęłam oglądać serial "Teen Wolf" i tak się po prostu zakochałam w postaci Lydii Martin i w aktorce odgrywającej jej rolę, czyli Holland Roden.
Jeszcze nigdy dotąd nie byłam tak zafascynowana jakąś postacią jak Lydią. Po prostu wszystko w niej kocham. Odpowiada mi jej osobowość, włosy, makijaż i ubrania. Jest wręcz idealna. W każdym kolejnym odcinku jestem zachwycona jej fryzurami i stylówami, dlatego postanowiłam wam pokazać dzisiaj jej fryzury, które uwielbiam i często staram się zrobić podobne sobie. I dodam jeszcze, że moim marzeniem jest mieć tak długie włosy jak Holland i w życiu mi się nie podobały tak bardzo rude włosy :D

Wszystko możecie zobaczyć w rozwinięciu posta :)



Fryzury:



Stylizacje:


A wy kim się inspirujecie?
Do następnego, buziaki Karolina ;*

Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)