niedziela, 19 lipca 2015

, ,

Stapiz Sleek Line Volume Shampoo - recenzja


Cześć dziewczyny! 

W dzisiejszym poście postanowiłam pokazać wam jeden z moich ulubionych szamponów do włosów, który kiedyś kupiła mi moja siostra. Szampon z serii Stapiz Sleek Line Volume Shampoo. Można go kupić w sklepach fryzjerskich w cenie ok. 20 zł. Jeśli chcecie więcej przeczytać to zapraszam do rozwinięcia.



Co mówi producent:
Szampon z jedwabiem Stapiz Sleek Line Volume został stworzony do codziennej pielęgnacji włosów cienkich, suchych, delikatnych oraz pozbawionych objętości. Podnosi pasma u nasady i nawilża je bez efektu obciążenia. Nadaje gęstość i pogrubienie włókna włosowego. Chroni przed wpływem czynników zewnętrznych, a dzięki delikatnej formule idealnie sprawdzi się w regularnej pielęgnacji.

Zacznę od tego, że moje włosy są dalekie od bycia suchymi i owszem nie mają dużej objętości, ale przy włosach długich z objętością jest ciężko. Ale moje włosy się polubiły bardzo z tym szamponem. Faktycznie moje włosy bardziej uniesione co spowodowało, że się nie przetłuszczały tak jak zawsze i były gładkie, miękkie i błyszczały.

Sama konsystencja jest średnio gęsta, jedwabista, w kolorze kremowym i zapach ma bardzo przyjemny. Produktu nie trzeba dużo nałożyć, żeby się pienił przez co jest bardzo wydajny.

Polecam ten szampon do każdych włosów :)

A wy używałyście kiedyś taki szampon? Jakie możecie polecić?
Do następnego, buziaki Karolina ;*
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)