niedziela, 5 lipca 2015

Zaczynamy!

Cześć dziewczyny!

Mam na imię Karolina i jak prawie każda szesnastolatka lubię dbać o swój wygląd. Maluję się, moje paznokcie czy dbam o włosy. Nie jestem osobą która wydaje znaczące kwoty na kosmetyki. Kieruję się zasadą, że to co tanie też dobre, a drogie nie znaczy lepsze ;)
Założenie bloga to nie jest nagły pomysł. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad tym i w końcu go założyłam. Do takiej decyzji i natchnienia skierowało mnie chyba to, że lubię oglądać różne filmiki na youtube lub czytać blogi związane ze strefą beauty.
Mam nadzieję, że spodobają się wam moje posty i będziecie odwiedzać mojego bloga :)

Pierwszy post pojawi się w najbliższych dniach.
Do następnego! :))

Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)