wtorek, 18 sierpnia 2015

, ,

Eyelinery Miss Sporty - Porównanie


Cześć dziewczyny!

W poście z nowościami w mojej kosmetyczce obiecałam, że pojawi się recenzja nowego eyelinera z Miss Sporty i przy czym zrobię od razu porównanie tej starszej wersji i tej nowej. 


 
Zacznę od tej starszej wersji czyli Miss Sporty Cat's Eyes Liner w cenie 15,49 zł. To był mój pierwszy eyeliner w pisaku i się w nim zakochałam. Nie przekonały mnie eyelinery w pędzelku więc zdecydowałam się na ten w pisaku i byłam mu całkowicie wierna przez około 1,5 roku. Ostatnio kiedy mój się zaczął kończył postanowiłam iść do Rossmanna i kupić kolejny, i wtedy właśnie spotkałam na półce dwa eyelinery w pisaku. Starsza wersja, ma grubszy pędzelek, nie jest rzadki, rysuje delikatniejszą czerń, szybko zasycha i się nie rozmazuje. Bez problemowo wytrzymuje na oku w ekstremalnych warunkach przy upałach i sprawdził się u mnie na nie jednej imprezie wytrzymując na oku do rana i się nie odbijał na oku. Był wydajny i to bardzo, bo przy korzystaniu codziennym skończył się dopiero po około 3 miesiącach jak nie więcej.

Miss Sporty Cat's Eyes Liner

Teraz przejdę do nowości na półkach Miss Sporty, czyli Studio Lash The Miaoww. Cenę oba eyelinery mają tą samą. Różnią się pędzelkiem i nie tylko. Ten eyeliner ma cieńszy i dłuższy pędzelek co pozwala na narysowanie nam cieńszej linii i jaskółki bez problemowo. Natomiast jest też rzadszy niż poprzednik i dłużej zasycha. Narysowanie grubszej kreski może doprowadzić do odbicia się na powiece nam kreski. Jest on rzadszy i także rozmazuje się przy zmywaniu co utrudnia nam także poprawienia kreski w razie potrzeby. Plusem jest owszem to, że łatwiej nam narysować kreskę, bo pędzelek dopasowuje się do oka i nie jest sztywny jak w starszej wersji. 

Miss Sporty Studio Lash The Miaoww

 Na poniższym zdjęciu zobaczyć możecie na swatchu jak prezentują się oba eyelinery. Jeśli chodzi o nasycenie koloru to bardziej zadowala mnie Miss Sporty Studio Lash The Miaoww, natomiast jeśli chodzi o konsystencje i wytrzymałość to przekonuje mnie Miss Sporty Cat's Eyes Liner.



A wy dziewczyny co sądzicie?
Do następnego, Karolina! ;* 
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)