poniedziałek, 17 sierpnia 2015

, ,

Jaki jest twój zapach blogerko?


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj wpadłam na pomysł, żeby napisać zacząć serię "Jaki jest twój zapach blogerko?". Jak za pewne się domyślacie seria dotyczy perfum i mgiełek. Posty będą się pojawiać co jakiś czas. Na samym początku wspomnę o tym, że nie jestem wierna słodkim zapachom. Lubię i delikatne i słodkie. Przez długi czas używałam mgiełek z Playboya, są one słodkie, ale mnie się podobają i kiedy trzeba to do nich wracam.  Dzisiaj wam przedstawię mojego aktualnego ulubieńca z którym się nie rozstaję odkąd tylko go dostałam od siostry w prezencie.


 

Jak już wiadomo mowa tu o mgiełce Avon Naturals blooming orange blossom. Cena mgiełki to 17zł. Jak tylko dostałam ją to byłam sceptycznie nastawiona. Kwiat pomarańczy sądziłam, że będzie słodki, a jest trochę słodki i bardzo świeży. Idealny na lato zapach, który odświeża. Zawsze mam go ze sobą. Mgiełki używam codziennie i zauważyłam, że jest wydajna i to bardzo, a używam jej od kilku miesięcy co chwilę. Wspaniały zapach na letnią imprezę i nie tylko. Serdecznie wam mogę ją polecić :)











A wy jakie macie ulubione zapachy?

Do następnego, Karolina!
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)