czwartek, 27 sierpnia 2015

, , , , , , , ,

Moja pielęgnacja - sierpień 2015


Cześć dziewczyny! 

Jak po tytule można zauważyć dzisiaj post o pielęgnacji. Napisanie tego posta chodziło za mną już jakiś czas, ale przyznam szczerze nie miałam siły się za niego zabrać. Ale wczoraj porobiłam zdjęcia w końcu i stwierdziłam, że jeszcze w tym tygodniu musi się pojawić przez ulubieńcami sierpnia i o to jest. W tym poście przedstawię wam kilka produktów, których używam na co dzień do pielęgnacji poszczególnych partii ciała. A więc zapraszam do dalszej części :)


 

Włosy:

Zacznę od włosów. Jakiś czas temu wspominałam o oleju kokosowym, którego używam do włosów, ale obecnie rzadko go stosuję bo zapominam go nałożyć na włosy i nie robię już z nim peelingów, bo zmieniłam peeling. Ale o tym później. natomiast jeśli chodzi o mycie włosów to nadal stosuję duet z Timotei. Tym razem postawiłam na szampon Timotei Pure natuarlne oczyszczenie z ekstraktem z zielonej herbaty. Szampon pachnie wspaniale, uwielbiam zapach zielonej herbaty w kosmetykach. Odżywka tym razem z serii Timotei Precious Oils z ekstraktem z jaśminu. Przyznam, że zapach jaśminu do tej pory mnie bardzo drażnił, ale zapach tej odżywki jest wręcz przyjemny i delikatny. Szampon i odżywka tak jak przy Jericho Rose sprawdzają się idealnie u mnie i włosy błyszczą, są miłe w dotyku, nie plączą się i zapach na nich się utrzymuje długo od odżywki :)


Twarz:

Jeśli chodzi o twarz to tutaj będzie kilka produktów. Jak już wspominałam mam cerę tłustą co jest moją zmorą od początku. Jeśli chodzi o samo nawilżanie twarzy kremem, które jest obowiązkowo to stosuję krem barwa siarkowa (recenzja tutaj). Obecnie posiadam krem nawilżający, którego mam już resztkę więc tym razem postawię na krem matujący, który faktycznie działa tak jak powinien. 


Następny produkt do twarzy to jest tonik, który używałam około 1,5 roku temu i postanowiłam do niego wrócić, bo lubiłam go stosować i polubił się z moją twarzą. Mowa tutaj o aktywnym toniku głęboko oczyszczającym i zwężającym pory under20 Intense Anti Acne cena ok. 18 zł. Stosuję go dwa razy dziennie. Rano i wieczorem zaraz po umyciu twarzy. Używam go ponownie od ponad tygodnia więc zobaczymy jak tym razem się sprawdzi ;)


Następny produkt to płyn micelarny, którego używam do demakijażu, ale także przed nałożeniem kremu przed malowaniem. Przemywam nim powieki i całą twarz przez co lepiej się trzyma podkład, puder i baza. Dla osób z cerą tłustą i takim osobom, którym się nie trzyma makijaż oczu na powiekach po mimo używania bazy polecam najpierw przetrzeć powiekę ruchomą właśnie płynem micelarnym i dopiero nałożyć bazę i cienie przez co makijaż oka się lepiej będzie trzymał i zaraz nie spłynie i nie odbije się.
U mnie obecnie jest to płyn micelarny z Garniera, który nie ma za dobrej opinii na internecie. Kupiłam go przez przypadek bo potrzebowałam coś do demakijażu na wyjazd, a akurat była na niego promocja więc kupiłam i używam i jak na razie się u mnie sprawdza doskonale.
 

Ciało:

Teraz wspomnę o pielęgnacji całego ciała. Na pierwszy ogień pójdzie żel pod prysznic, który uwielbiam i moja mama zawsze go zamawia. Mowa o żelu pod prysznic 2w1 z Yves Rocher. Ten żel pokochałam od razu. Jest delikatny, dobrze się pieni i ma cudowny świeży zapach, idealnie nadający się na upalne dni. 

 
Natomiast po kąpieli używam balsamu z Garniera. Uwielbiam jego delikatność, to że nie jest za gęsty i lepki no i oczywiście jego zapach mango.


Natomiast do rąk używam obecnie kremu ziaja, który dostałam w prezencie jakiś czas temu. Z tej serii lubię balsam do ciała i żel pod prysznic ale za kremem do rąk nie przepadam, ale jestem w stanie czekania na przesyłkę z Yves Rocher z moim ulubionym kremem rumiankowym do rąk.



Na dzisiaj to tyle. A u was jak wygląda pielęgnacja?

Do następnego, Karolina! 

Share:

3 komentarze:

  1. Uwielbiam ten płyn micelarny z Garniera! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem jedyna, która go lubi :D

      Usuń
  2. Świetny post, uwielbiam posty dotyczące pielęgnacji, polecane kosmetyki itp :)
    Sama piszę takie posty, więc, jeśli chcesz to zajrzyj na mój kanał :)
    Pozdrawiam
    http://cherryontop66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)