sobota, 26 września 2015

, ,

Recenzja - GR 60 sec Express Dry


Cześć dziewczyny!

O recenzji tego lakieru wspominałam już ile temu, ale przyznam szczerze, że zapomniałam o niej i dzisiaj sobie przypomniałam. Przepraszam was bardzo, że nie pojawiła się wcześniej tak jak obiecywałam. Ale przejdźmy już do recenzji w dalszej części posta.


 

 Kolor przykuł moją uwagę już na stronie internetowej sklepu, a jak tylko weszłam do sklepu stacjonarnego to od razu go wzięłam do ręki :) Jestem fanatyczką koloru niebieskiego w jasnych tonach i uwielbiam takie paznokcie mieć. Nr koloru to 66 i cena to 4,90 za 7ml. Cena według mnie jest przystępna. Mamy wspaniałą gamę wyposażoną w 75 kolorów. 


Pędzelek jest nie za wąski i nie za szeroki. Wręcz idealny do rozprowadzenia produktu. Wystarczą dwie cienkie warstwy by prezentował się przepięknie na naszych paznokciach. Nie jest on za gęsty i bardzo łatwo się go rozprowadza bez żadnych niedociągnięć. Lakier na paznokciach utrzymuje się do 4-5 dni. Przynajmniej tyle u mnie, a na moich paznokciach lakiery wytrzymują do 3 dni więc jest to postęp ;) Schnie na prawdę szybko.



Dzisiaj krótko i zwięźle, ale na temat.
A wy już używałyście tych lakierów? Jesteście zadowolone z nich?

Do następnego, Karolina! ;*

Share:

6 komentarzy:

  1. Używam teraz raczej tylko hybryd ale ten lakier ma bardzo ciekawy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją uwagę także przykuł od razu dlatego go kupiłam :) Hybryd jeszcze nie próbowałam ale może kiedyś ten dzień nadejdzie

      Usuń
  2. nie miałam go, ale ogólnie lubię gr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor :) Chętnie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)