wtorek, 1 września 2015

, , , , , ,

Ulubieńcy miesiąca | Sierpień 2015


Cześć dziewczyny!

Mamy już wrzesień i koniec wakacji, pora wrócić do szkoły i pożegnać się z latem i wolnym czasem, ale dzisiaj wam pokażę kilka kosmetyków, które mi służyły przez ostatni miesiąc wakacji :)  Przyznam, że się zastanawiałam co wybrać do ulubieńców bo za bardzo nic się nie zmieniło w moim makijażu ostatnio.


Jako pierwszy produkt pokażę wam bazę bez której podczas upałów kiedy potrzebowałam pełny makijaż lub na imprezach bym nie przetrwała bez niej. Mowa tu o Essence I love stage. Znana baza i tania bo kosztuje ok. 10zł i sprawuje się idealnie. Jedynym minusem jest kolor, który jest pomarańczowy wolałabym bardziej cielistą. Uwielbiam ją i wystarczy tylko odrobina i sprawuje się w 100%.


Kolejny produkt to cień z Golden Rose o którym już wspominałam (tutaj) i miałam wam napisać recenzję, ale nie miałam czasu. Więc krótko opowiem o niej. Fajny cień i tani, który daje rade w makijażu. Jak większość cieni się obsypuje, ale nakładany na mokro tego nie robi i w dodatku jest wtedy lepszy efekt. Potrafi wytrzymać długo. Na nie jednej imprezie w te wakacji sprawdził się. Przez całą noc zero poprawiania :)


Kolejnym produktem jest lakier do paznokci Golden Rose Selective Nail Lacquer o którym także wspominałam (tutaj). Nie jest to mój pierwszy lakier z tej serii a raczej większość lakierów w mojej kolekcji to ta seria bo są tanie i maja fajny efekt. Ten kolor to nr 85 i w buteleczce wygląda na grejpfrutowy ale na paznokciach ma kolor pomarańczowy. Z reguły nie lubię takich kolorów, ale ten mi przypadł do gustu.



Ostatni ulubieniec tego miesiąca to szminka z firmy Essence w kolorze 07 natural beauty (cena: 9.99zł). Można powiedzieć, że się z nią przeprosiłam, bo dawno jej nie używałam. Właśnie do niej wróciłam i jak zawsze jestem z niej zachwycona ma kremową konsystencję i nie jest matowa. Ma wspaniały kolor przygaszonego różu i daje naturalny wygląd ust oraz ma przyjemny zapach. 
Niestety jest już na wyczerpaniu więc będę musiała się kupić nową.



Tak się prezentują moi ulubieńcy, a wy któryś z tych kosmetyków lubicie? 


Do następnego, Karolina! ;*

Share:

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nic z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować tę bazę z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dlatego od razu przykuł moją uwagę na stoisku GR i nie mogłam odejść bez kupienia go :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)