czwartek, 8 października 2015

, , , , , ,

3x Buble kosmetyczne


Cześć dziewczyny!

Na dzisiaj przygotowałam w miarę krótki post o trzech kosmetykach, które się u mnie nie sprawdziły. Raczej rzadko można u mnie spotkać jakieś buble, bo przeważnie kupuję produktu po wcześniejszym przeczytaniu opinii na internecie, gdyż nie lubię wydawać pieniędzy w błoto na coś co i tak mnie nie zachwyci. Niestety tak było w przypadku tych trzech produktów. Żeby się dowiedzieć co to za produkty to zapraszam do rozwinięcia posta :)


 
Jako pierwszy produkt pójdzie baza pod makijaż z firmy Ingrid.  Według producenta baza ma wygładzać i matowić naszą skórę twarzy oraz przedłużyć nasz makijaż. Cena bazy to ok. 15zł za 30ml. 
Zacznę od tego, że baza jest w czarnej buteleczce z pompką z którą przy pierwszej aplikacji trzeba się nieźle namęczyć żeby nabrać produkt na rękę. Baza sama w sobie jest średnio gęsta, kaszmirowa i przezroczysta. Faktycznie wygładza nam skórę twarzy i lepiej się po niej rozprowadza podkład. Niestety na tym kończą się jej plusy. Baza nie matuje i nie przedłuża makijażu na czym się zawiodłam bo taki był cel zakupienia tej bazy.



Kolejny produkt to BB Cream od Garniera. Jego recenzja na blogu się już pojawiła (tu). W recenzji zawarłam wszystko co miałam do powiedzenia na ten temat więc nie będę się rozwodzić nad produktem tak złym. Jedynym plusem jest przystępna cena i na tym się niestety kończą te plusy. 



Ostatni produkt w dzisiejszym poście pochodzi od marki AVON i są to oczyszczające plastry w żelu. Jakiś czas temu moja mama mi zamówiła ten produkt, bo mam problemy z niedoskonałościami na twarzy. Stwierdziłam, że produkt może być fajny i faktycznie może robić to co ma. Według producenta produkt ma usuwać zanieczyszczenia, odblokowywać pory, tym samym eliminując wągry i poprawiając wygląd skóry. Niestety jak się okazało produkt nie oczyszcza wcale skóry twarzy. Nie spełnia żadnych z tych rzeczy, które miał robić. Jedynie co robi to daje nam przyjemne uczucie chłodu na twarzy. 
Produkt jest w 30ml tubce. Sam w sobie jest bardzo gęsty i po kilku sekundach już zasycha. Jest w kolorze niebieskim. 
Cena: 22 zł/30 ml.





 A wy używałyście któregoś z tych produktów? Sprawdził się któryś u was?  

 

Do następnego, Karolina! ;* 


Share:

8 komentarzy:

  1. mam tę bazę Ingrid, ale to moja pierwsza baza, więc nie mam porównania i ciężko mi ocenić czy jest spoko, czy jednak nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas pokaże jak się sprawuje na tle innych produktów ;)

      Usuń
  2. Nic na szczęście nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kremu BB Garniera też nie jest zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo reklamowany, a niestety jeden wielki kit :(

      Usuń
  4. A na tych wakacjach miałam sięgać po ten BB Cream z Garniera.. Ufff! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że się uchroniłaś przed tym bublem :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)