niedziela, 25 października 2015

,

Moc inspiracji cz. 2 - Perrie Edwards


Cześć dziewczyny!

Wiem, że dawno nie było żadnego postu, ale niestety nie miałam czasu. Ale teraz wracam i postaram się dodawać w miarę możliwości posty. 
Na dzisiaj przygotowałam post z serii "Moc inspiracji", jeśli nie widziałyście części poprzedniej to odsyłam was tutaj. W dzisiejszym poście osoba, która ma przepiękny głos i wspaniałą osobowość i jest przepiękną kobietą. Jestem od dawna zakochana w jej niebieskich oczach.
W poście pokażę wam kilka moich ulubionych jej makijaży i fryzur, niestety nie mogłam znaleźć tych najfajniejszych.


Makijaż:








Fryzury: 


 

Do następnego, Karolina! ;*

Share:

2 komentarze:

  1. Ma najlepszy styl z całego zespołu a do tego jest bardzo ładna :)
    http://bloggevelinee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się zgadzam, ale przyznam, że uwielbiam także Jade :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)