czwartek, 29 października 2015

, ,

Peeling kawowy


Cześć dziewczyny!

Na dzisiaj przygotowałam dla was post o peelingu kawowym. Pierwszy raz spotkałam się z nim w tym roku i w czasie wakacji skusiłam się na spróbowanie go. Od tamtej pory nie wyobrażam sobie nie zrobić takie peelingu 1-2 razy w tygodniu. Chcesz wiedzieć czemu ten peeling to taka rewelacja? Zapraszam do rozwinięcia :)


 
 Nie dość, że nasza skóra staje się gładsza i miękka w dotyku to mamy przy tym wspaniały zapach w łazience. Peeling ten ma właściwości ujędrniające i pomaga w redukcji cellulitu. Jedyny minus peelingu kawowego jest bałagan w wannie lub brodziku, którego sprzątanie nie należy do przyjemnych rzeczy.
W internecie znalazłam wiele różnych przepisów na ten peeling, ale sama ostatecznie zmieszałam kilka i wyszła mi mieszanka, którą zawsze sobie przygotowuję.

Przepis:
Mój przepis nie potrzebuje gotowania w przeciwieństwie do niektórych.

Składniki:
1. Kawa:
Można stosować tutaj kupną kawę mieloną lub samemu mielić ją i osobiście ja wybieram tą drugą opcję ;)
Do miseczki nasypuję tak około 3-4 łyżeczek kawy zmielonej, jeśli uważacie, że potrzebujecie więcej to nasypcie więcej.

 
 2. Cynamon:
Do kawy wsypuję 2 łyżeczki cynamonu.

 3. Cukier:
Nie jest to konieczny składnik, ale ja lubię żeby ten peeling był faktycznie ścierający skórę. Dlatego dodaję 2 łyżeczki cukru i osobiście do peelingu stosuję cukier trzcinowy.

  
4. Oliwa:
Ostatnim składnikiem u mnie jest oliwa. Potrzebujemy czegoś co sklei naszą papkę więc oliwa nadaje się idealnie i na dodatek nawilży nam skórę. Pamiętajmy, że wystarczy tylko tyle, aby się wszystkie składniki ładnie skleiły w całość i nie było to za płynne.



A wy dziewczyny stosujecie ten peeling? Jakie macie swoje przepisy na peeling kawowy? 


Do następnego, Karolina! ;* 

Share:

9 komentarzy:

  1. kiedys robiłam sobie podobny peeling, oj dużo przy nim bałaganu w wannie ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałagan to jedyny minus wśród wielu plusów tego peelingu ;)

      Usuń
  2. Lubię peeling kawowy ale ten bałagan po nim mnie wkurza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak bałagan jest masakryczny, ale da się to jakoś znieść ;)

      Usuń
  3. Naprawdę dobry i tani zdzierak :) zdecydowanie polecam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę dobry i tani zdzierak :) zdecydowanie polecam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)