piątek, 2 października 2015

, , , , , , ,

Ulubieńcy miesiąca | Wrzesień 2015


Cześć dziewczyny!

Wrzesień dobiegł już końca, więc pora na podsumowanie kosmetyków, które najczęściej używałam w ubiegłym miesiącu. Przedstawię wam kilka produktów o których już wspominałam, ale pojawi się także coś czego tu jeszcze nie było. Zapraszam do rozwinięcia, aby zobaczyć moich wrześniowych ulubieńców.


 
Jako pierwszy produkt przedstawię wam coś co używam cały czas od kiedy go mam. Mowa tutaj o paletce cieni Sleek Oh So Special. Na blogu już pojawiła się recenzja tej palety. Tu już wszystko powiedziałam i nie mam nic do dodania. Ale powtórzę to, że jest to moja ulubiona paleta pod względem kolorystycznym i ogólnym co do wykonania palety i formuły cieni.



Teraz przedstawię wam duet, który okazał się niezbędny w moim makijażu. Zaczęłam używać rozświetlacza i nie umiem teraz się obejść bez niego. Ulubiony duet różu i rozświetlacza jest z Lovely. Mówię tutaj o Lovely Natural Beauty Blusher nr 5 i Lovely Silver Highlighter. Róż jest idealny. Łatwo się go aplikuje i daje delikatny efekt. Trudno nim zrobić plamę. Bez problemu można kontrolować to jak mocny chcecie uzyskać. 
Z rozświetlaczem jest tak samo jak z różem. Daje na skórze delikatny efekt nabłyszczenia i nie tworzy się jedna wielka plama brokatu. Co dla początkujących osób w tym temacie jest idealnym rozwiązaniem :)
(Lovely Silver Highlighter)
(Lovely Natural Beauty Blusher nr 5)


Kolejny produkt to pomadka z firmy Golden Rose o której także już wspominałam na blogu. Jest w pięknym różowym kolorze. Ma kremową konsystencję i dobrą pigmentację. Nie czuć jej na ustach. Łatwo się ją aplikuje. Totalny must have jeśli chodzi o mnie :)


Ostatnie dwa produktu są do paznokci. Jest to lakier o strukturze piaskowej z Lovely i sonda do zdobienia paznokci. Lakier jest gęsty, ale daje ładny efekt przy jednej warstwie i utrzymuje się na paznokciach do około 5 dni. Sondą zaś idealnie zdobi się paznokci. Każda dziewczyna, która używa sondy wie, że ułatwia ona pracę :)




 

Dzisiaj krótko, ale nie ma się co rozwodzić nad tymi produktami. A jakie kosmetyki są waszymi ulubieńcami września?


Do następnego, Karolina! ;* 

Share:

8 komentarzy:

  1. śliczna paletka, biały Lovely też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam swoich ulubieńców września :) Super kolory paletki :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam rozświetlacz Lovely, tylko złoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja zaś uwielbiam srebny, ale na pewno oba są cudowne :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)