sobota, 7 listopada 2015

, , , , ,

Ulubieńcy miesiąca | Październik


Cześć dziewczyny!

Październik dobiegł końca więc czas na podsumowanie i wybranie kosmetyków, których używałam najczęściej. Mamy jesień i zrobiło się chłodniej, grzeją kaloryfery i przez też inne powietrze jest w domu. Moja skóra przy takich warunkach jest bardzo wymagająca, dlatego w październiku skupiłam się bardziej na kosmetykach pielęgnacyjnych niż na kolorówce. A więc przejdźmy do tych ulubieńców :)


 Na pierwszy ogień pójdzie masło do ciała w którym się zakochałam od razu. Mowa tutaj o maśle do ciała z firmy Bielenda, kupiłam to masło na promocji w rossmannie. Chciałam wersję malinową, ale już jej nie było więc wzięłam wersję pistacja z wanilią i był to strzał w dziesiątkę. Ma wspaniały zapach i aż się chce je zjeść. Nie jest za rzadki, ani za gęsty. Świetnie nawilża skórę. Zapach i nawilżenie utrzymuje się do kilku godzin jeśli nałożymy troszkę większą ilość. Jestem pewna, że zostanie to masło ze mną na długo :) Cena w rossmannie to 14,99.

 
  

 Następny produkt to krem do rąk z firmy BeBeauty. Jest to produkt robiony dla sieci sklepów biedronka. Krem jest w tubce i ma pojemność 75ml. Ma specyficzny zapach do którego idzie się przyzwyczaić. Ale najważniejsze, że nawilża dłonie tak jak powinien, jak na razie to mój ulubiony krem do rąk.



 Kolejny produkt tym razem do ust. Jest to pomadka Maybelline Baby Lips Dr Rescue. Pomadka jest bezbarwna i zawiera mentol. Na moich wysuszonych ustach sprawdza się doskonale. Idealnie je nawilża i daje przyjemny efekt chłodzenia. Cena w rossmannie to 9,99 zł.



Następny produkt do ust to konturówka z firmy Essence w kolorze 07 cute pink. Jest to mocny różowy kolor. Konturówki używam zamiast szminki i sprawdza się świetnie. Jest matowa, ma kremową konsystencję i utrzymuje się na ustach przez kilka godzin. Cena to 4.99 zł.


 
 Do tych dwóch produktów wróciłam po kilku miesięcznej przerwie. Mowa tutaj o znanych mgiełkach firmy Playboy. Używam je na przemiennie. Mam zapach Play It Lovely i Play It Spicy.


A co jest w waszych ulubieńcach w październiku?

Do następnego, Karolina ;* 

Share:

6 komentarzy:

  1. Mgiełki z Playboya uwielbiam;)
    Zapraszam do mnie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak mgiełki Playboya zdecydowanie uwielbiam :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię konturówki Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza, ale nie wykluczam skuszenia się na kolejne :)

      Usuń
  3. Konturówki Essence są świetne i ta cena <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w zupełności :D Nadal ta cena jest dla mnie szokująca ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)