czwartek, 28 stycznia 2016

, ,

Konturówka GR "Emily" | Recenzja

Cześć dziewczyny!

Jeszcze przed końcem miesiąca i ulubieńcami stycznia, mam dla was recenzję konturówki z GR. Jak już wspominałam na blogu jestem totalnie zakochana w konturówkach tej firmy i zastępują mi one pomadki i do tego jestem zakochana w różowych pomadkach więc przy wyborze konturówki padło także na kolor różowy. Dzisiaj wam przedstawię konturówkę z serii "Emily" w kolorze nr 214.


Opakowanie tej konturówki nie różni się prawie niczym od siostrzanej wersji "Classic". Tylko w przeciwieństwie do serii "Classic" jest ona cała czarna.




Co do trwałości to tak jak w przypadku serii "Classic" jest dobrze napigmentowana i trwała, ale po jakimś czasie ściera się od wewnętrznej strony ust, przez co trzeba ją poprawić. Przyznam, że za cenę 4,90 nie ma co oczekiwać rewelacji, ale konturówki GR są jednymi z najlepszych z tej półki cenowej. Dobry produkt i to na każdą kieszeń.

Konturówka ma odcień malinowy i nie każdemu podpasuje. Jest to piękna i żywa malina, idealna na wiosnę i lato.




A wy co o niej sądzicie? Bo jak dla mnie idealna.

Do następnego, Karolina! ;*

Share:

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolory na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :) Uwielbiam takie odcienie!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, wolę różowe pomadki niż czerwone ;)

      Usuń
  3. pięknie wygląda na Twoich ustach, nie wiem czy kolor by mi pasował ale u Ciebie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)