czwartek, 24 marca 2016

, ,

Alterra olejek do włosów - Recenzja

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj post z recenzją olejku do włosów od firmy Alterra. Zbierałam się do napisania tego postu już od 2 tygodni i ciągle brakowało mi czasu, a teraz jestem chora i postanowiłam zrobić w końcu ten post, co prawda nie mam na nic siły i poszłam w tym poście ze zdjęciami na łatwiznę. Nie wzięłam aparatu i nie robiłam zdjęć w odpowiednim świetle za co przepraszam, wzięłam telefon i je po prostu zrobiłam. 
Nie przedłużając dłużej zapraszam do recenzji olejku ;)


 
Od producenta: 

Opis produktu:
Każdy włos zasługuje na indywidualną pielęgnację. Do produkcji tego olejku do włosów użyto wysokowartościowych produktów roślinnych, takich jak ekologiczny olejek z pestek moreli, ekologiczny olejek arganowy oraz ekologiczny olejek sezamowy. Wysokowartościowe olejki ułatwiają rozczesywanie włosów oraz nadają im połysk

- nie zawiera sztucznych barwników, substancji zapachowych i konserwantów
- bez silikonów, parafiny i innych produktów ropopochodnych 
- przebadany dermatologicznie

Zastosowanie:
Niewielką ilość olejku rozprowadzić na wilgotnych włosach. Uwaga: stosować oszczędnie - 1 dawkę, tylko w razie konieczności większą ilość.


 
 Produkt ten kupiłam około miesiąc temu i używam go codziennie na mokre włosy, nakładam tylko na końcówki włosów nie całą jedną pompkę i całkowicie to wystarcza a mam włosy do połowy pleców. Konsystencja produktu jest średnio rzadka i tłusta, ma bardzo przyjemny zapach moreli i nakłada się na włosy bez problemu. Nie zmywamy tego produktu. Od kiedy używam tego produktu to moje końcówki włosów nie są wysuszone, są miękkie i jedwabiste. Cena: ok. 14zł/ 50 ml. A na promocji w rossmannie można go kupić nawet za ok. 10 zł. Produkt jest bardzo wydajny nawet przy codziennym używaniu. Produkt godny polecenia :) 





A wy używałyście kiedyś tego produktu? Jaką macie opinie o nim?

Do następnego, Karolina! ;* 

Share:

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)