poniedziałek, 7 marca 2016

,

Wishlista marzec 2016 - dresslink.com

Cześć dziewczyny!

Na dzisiaj przygotowałam post inny niż zwykle, ale nadal w tematyce kosmetyków. Nazwałam go wishlistą, chociaż to nie jest do końca wishlista bo te produkty już są zamówione :P
Aby dowiedzieć się więcej zapraszam do rozwinięcia :)



 
Na pierwszy ogień pójdzie coś co mnie męczyło kiedyś i byłam tym zafascynowana. Zawsze chciałam móc ozdobić w ten sposób swoje paznokcie, ale nie wiedziałam gdzie to zamówić aż ostatecznie zamówiłam paski do zdobienia na dresslink. Jestem bardzo ciekawa jak się zdobi paznokcie w ten sposób i już nie mogę się doczekać wypróbowania tego sposobu. Miała któraś z was takie paski? Dajcie znać jak się je używało i czy wam przypadło do gustu takie zdobienie ;)

Link

 

Jeśli chodzi o drugi produkt to wahałam się i to długo. Wiele blogerek i youtuberek o tym pisało i zachwalało tzw. chińskie puchacze. Więc postanowiłam w końcu się skusić i sama także je wypróbować. Zamówiłam zestaw 10 pędzli w wersji kolorystycznej silver. Zobaczymy jak się sprawdzą u mnie.
 

Link

 

Przyznam, że to moje pierwsze zamówienie z Chin i jestem bardzo podekscytowana i jednocześnie zdenerwowana i niepewna tego co przyjdzie. Mam nadzieję, że polubię się z zakupami w ten sposób ;)

 Do następnego, Karolina! ;*



Share:

3 komentarze:

  1. fajne rzeczy mają mam od nich kilka sztuk:) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tydzień temu przyszły te pędzle i paski i jestem z nich bardzo zadowolona, a nie długo na blogu i nich wspomnę w recenzji ;)

      Usuń
  2. To ja czekam na recenzję. Do mnie przyszły inne, możesz zobaczyć na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)