piątek, 22 kwietnia 2016

, , ,

SORAYA Oczyszczająca maseczka drożdżowa | Recenzja


Cześć dziewczyny!

Na dzisiaj przygotowałam post z recenzją maseczki z firmy SORAYA. Maseczka jest przeznaczona do cery trądzikowej i koszt to 3zł za 2 saszetki. 

Maseczkę pierwszy raz tą użyłam prawie 2 miesiące temu, kiedy moja mama mi ją kupiła. Jestem bardzo sceptyczna do tego typu maseczek po tym jak miałam dość mocną reakcję alergiczną po maseczce z zielonej glinki i moja skóra twarzy przeżywała katusze przez prawie 2,5 tygodnia. Ale się nie poddałam i postanowiłam ją wypróbować i teraz wam trochę o niej opowiem.


Opis od producenta:

- Wygładza skórę- Pozostawia cerę matową
- Poprawia nawilżenie
- Zapobiega powstawaniu nowych zmian trądzikowych


Kwas salicylowy - działa antybakteryjnie, odblokowuje ujścia gruczołów łojowych, zapobiega powstawaniu wyprysków i zaskórników

Acnebloker - zestaw substancji aktywnych, które ograniczają wydzielanie sebum oraz wykazują działanie antybakteryjne

Drożdże - bogate w witaminy z grupy B, w tym w niacynamid, który normalizuje pracę gruczołów łojowych, ograniczając wydzielanie sebum

Graviola - ten kwaśny owoc jest źródłem składników odżywczych, witamin B1, B2 oraz C



Według producenta powinniśmy używać jej 2 razy w tygodniu i tak też robię, ale nie nakładam całej saszetki na skórę twarzy. Jedna saszetka starcza mi na 2-3 razy. Uważam, że taka ilość zupełnie wystarcza. Maseczka faktycznie matowi i wygładza skórę. Nie mam jakiś wielkich problemów z wypryskami, ani żadnych z trądzikiem więc w sprawie zmian trądzikowych się nie wypowiem. Ale mimo wszystko uważam, że warto ją stosować bo u mnie ograniczyła produkcję sebum i troszeczkę zmniejszyła ilość wyprysków, które i tak pojawiają się pojedynczo raz na jakiś czas co uciążliwe nie jest.

A wy kiedyś używałyście tej maseczki? Jakie inne maseczki polecacie?

Do następnego, Karolina! ;*

Share:

2 komentarze:

  1. Nie miałam, ale chętnie ją wypróbuję, bo w moich zapasach już chyba nie mam maseczki oczyszczającej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam bo warto, a przynajmniej u mnie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)