poniedziałek, 18 kwietnia 2016

, , , , ,

Ulubieńcy miesiąca | Marzec 2016

Cześć dziewczyny!

W końcu przybywam od was z ulubieńcami marca i przyznam, że od razu będą to ulubieńcy kwietnia, bo nadal używam tych kosmetyków tak jak w ubiegłym miesiącu ;) Wiem, że długo oczekiwany to post, ale przyznam, że nie mogłam się do niego zabrać, a jak się zabrałam to zdjęcia nie chciały mi wyjść za nic w świecie.

Na pierwszy ogień pójdzie w ostatnim czasie mój ukochany olejek do włosów z Alterra. Zakochałam się po uszy i tak prędko się nie odkocham ;) Moje włosy dzięki niemu żyją więc raczej zagościł u mnie na stałe.


Następne dwa produkty są do ust. Dwie pomadki do których wróciłam po przerwie. Obie kocham tak bardzo. Ale tym razem tą brązową z Avon polubiłam jeszcze bardziej, gdyż polubiłam się bardzo z jej rudo brązowym poważnym efektem. Zaś różowa pomadka z GR na wiosnę nadaje się świetnie, rozjaśni każdy makijaż :) 


Niestety na ręce szminka z Avon wygląda na rudą czerwień, zaś na ustach ma odcień brązowy

 Ostatni produkt od którego miałam dość długą przerwę, bo prawie od lata. Wróciłam do tego perłowego cienia z GR i świetnie rozświetla mój dzienny makijaż, który w ostatnim czasie się bardzo zmienił. Ostatnio stawiam na klasyczny brąz w zewnętrznym kąciku a na ruchomej powiece beż  i czasem zagości na oku kreska zrobiona eyelinerem. 




 

Dzisiaj bardzo krótko i zwięźle, ale uznałam, że nie ma się tutaj co rozpisywać :)


A co się znalazło w waszych ulubieńcach? 

Do następnego, Karolina! ;*

Share:

10 komentarzy:

  1. nic stąd nie miałam jeszcze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie polecam serdecznie :))

      Usuń
  2. Olejek z Alterr'y jest świetny! Obecnie też go stosuję i jestem bardzo zadowolona z działania. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i wypada w końcu się wybrać, żeby poszerzyć ich kolekcję ;)

      Usuń
  4. Olejku do włosów z Alterry jeszcze nie próbowałam, używałam tylko na włosy migdały i papaja, lubiłam go :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała go spróbować :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)