sobota, 2 kwietnia 2016

, , ,

Wiosenna wishlista 2016

Cześć dziewczyny!

Wiosna już nas dopieszcza ciepłem i słońcem, więc postanowiłam napisać dzisiaj post w którym wspomnę o rzeczach, które mam planach żeby kupić na tą wiosnę. Na dzisiaj przygotowałam post, który jest krótki i luźny.



Szukaniem sukienki zajmuję się już od końca lutego, po tym jak się dowiedziałam, że wiosną są chrzciny mojego bratanka. Pierwotnie chciałam sukienkę w kolorze przygaszonego błękitu, ale nie mogę takiej nigdzie znaleźć dlatego postanowiłam na coś klasycznego co potem na pewno nie raz założę. Padło na czarną prostą sukienkę. Jeszcze jej nie kupiłam, ale tą sukienkę kupię o ile nie znajdę nic innego w najbliższym czasie co mnie zachwyci :)

(Link do sukienki)

 

Uwielbiam buty, a konkretnie szpilki i trampki i prawie zawsze chcę kupować szpilki albo trampki. Mam tak, że co okazja to chcę kupić szpilki i tym razem się waham między dwoma parami.


Te szpilki pokochałam jak je tylko zobaczyłam, a ironią jest to, że wcześniej na takie buty nie mogłam patrzeć i te wszystkie frędzle mnie zawsze odrzucały.
 
(Link do butów)

Te buty zobaczyłam na stronie i mnie urzekły, bo ostatnio zaczęły mi się bardzo podobać szpilki tego typu. Mają w sobie coś co przyciąga do nich wzrok. 

(Link do butów)


Lubię naszyjniki i bransoletki, ale nie lubię ich kupować bo nigdy mi się nic nie podoba i zawsze mi szkoda wydać na nie pieniądze. Naszyjnik tego typu chciałam bardzo od dawna i w końcu udało mi się znaleźć coś co mi się podoba, ale zobaczymy jak wygląda na żywo dopiero jak przyjdzie mi paczka z dresslink. Szukałam naszyjnika, który będzie mi pasował do swetra.


(Link do naszyjnika)

Kolejną rzeczą jakiej szukałam na tą wiosnę jest szalik, który będzie mi pasował do wiosennej kurtki. Szukałam szalika który jest brązowy, ale niestety mojego wcześniejszego nie zastąpi.


(Link do szalika)

Ostatnia rzecz jest kosmetyczna i mowa tutaj o cieniach, które mnie bardzo kuszą. I mowa o paletce Sleek A New Day. Paletka mnie bardzo kusi. Ma 6 cieni matowych i 6 metaliczno-perłowych. Kolory są jak najbardziej w moim guście i chętnie ją kupię.


(Link do paletki)


 A co jest w waszej wiosennej wishliście?

Do następnego, Karolina! ;* 

Share:

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)