czwartek, 12 maja 2016

, , ,

Black & White | New nails

Cześć dziewczyny!

Postanowiłam, że od czasu do czasu na blogu pojawi się post dotyczący moich paznokci, a raczej tego jak są pomalowane i czy jakieś wzorki na nich są. Przyznam, że zmieniam kolor paznokci średnio co 2 dni z przyczyny takiej, że nie lubię gdy mam odpryśnięty lakier i muszę wtedy pomalować je na nowo. Nie jestem specjalistką w malowaniu paznokci i nie mam cierpliwości do swoich paznokci pod względem malowania ich i także pielęgnacji. Przez długi czas nie mogłam ich zapuścić, a kiedy je zapuściłam to okazało się, że mam bardzo miękkie paznokcie i łamią się bardzo łatwo przez co muszę je mieć zawsze pomalowane. Z reguły są także różnej długości i różnego kształtu, ale to dlatego, że nie potrafię już mieć krótkich paznokci i trudno jest je utrzymać w jednakowej długości i kształcie przy tym jak miękkie one są. 


Czasem do głowy mi wpadnie jakiś pomysł na ozdobienie paznokci i z reguły nie wychodzi tak jak bym chciała. Tym razem postawiłam na coś klasycznego czyli kultowa biel, która była bardzo modna wśród manicure i zawsze modna czerń.
Całe paznokcie pomalowałam na biały kolor i tym razem był to lakier Golden Rose Express Dry nr 03. Po wyschnięciu na kawałku gąbki nałożyłam pasek czarnego lakieru Golden Rose Selective nr 50, a następnie na końcach paznokci poodbijałam delikatnie czarny lakier, tworząc coś na styl french manicure. Całość pomalowałam topcoatem Bell Fluo Finish Topcoat, który może zmieniać kolor nie których lakierów. (Ten czarny lakier po pomalowaniu tym topcoatem w świetle słonecznym wygląda na granatowy)



A tak prezentuje się efekt końcowy :)
 



Do następnego, Karolina! ;*

Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)