wtorek, 24 maja 2016

, ,

Kobo Modeling Illuminator - Recenzja


Cześć dziewczyny!

Chciałam w końcu napisać post z recenzją korektora, którego używam od prawie 2 miesięcy. Jest to korektor w płynie z Kobo. Chciałam go wypróbować od dłuższego czasu i to zrobiłam więc przyszła pora na jego recenzję.

Od producenta:
Pozwala na idealne wymodelowanie i podkreślenie wybranych partii twarzy. Rozświetla skórę sprawiając, że wygląda ona świeżo i promiennie, perfekcyjnie maskuje oznaki zmęczenia, cienie pod oczami oraz drobne zmarszczki i linie. Zapewnia szybką i łatwą aplikację.

Skład: Aqua, Polyglyceryl-4 Isostearate(and)Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone(and)Hexyl Laurate, Mineral Oil, Propylene Glycol, Isododecane, Cichorium Intybus(Chicory)Root Oligosaccharides(and)Glycerin(and)Caesalpinia Spinosa Gum, Caprylic Capric Trigliceride, Boron Nitride, Synthetic Beeswax, Cyclomethicone(and)Quaternium-18 Hectorite(and)Propylene Carbonate, Nylon-12, Sorbitan Olivate, Isodecyl Neopentanoate, PVP, Mica, Hydrolyzed Wheat Protein, Phenoxyethanol(and)Methylparaben(and)Propylparaben(and)DMDM Hydantoin, Sodium Chloride, Stereth-21, Hydroxyethylacrylate(and)Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, [+/- CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499, CI 15985:1, CI 73360].


Opakowanie:
Korektor znajduje się w w 7ml buteleczce z aplikatorem. Opakowanie jest starannie wykonane i napisy się nie ścierają. Osobiście nie używam aplikatora, ale jednego z pędzli do rozprowadzania korektora. Cena to 16,99 zł a na promocji nawet za 11 zł.



Konsystencja:Korektor jest średnio gęsty. Łatwo się rozprowadza i idealnie wtapia się w skórę. Korektor nie utlenia się.



Krycie:
Korektor krycie ma średnie, ale mnie ono wystarcza. Niestety w trakcie dnia może się zbierać w zmarszczkach, ale nie tak bardzo jak kamuflaż z Catrice. Nie podrażnia, ani nie wysusza skóry w okolicy oczu.




Plusy:- Cena
-  Krycie
- Trwałość
- Opakowanie

Minusy:
-
Zbieranie się w zmarszczkach
- Mała gama kolorystyczna


Do następnego, Karolina! ;*

Share:

2 komentarze:

  1. Mam go i nawet jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i nawet jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)