wtorek, 5 lipca 2016

, ,

Pierwsze urodziny bloga i TAG - poznaj mnie lepiej


Cześć dziewczyny!

Dzisiejszy dzień jest małym świętem, bo dokładnie rok temu ten blog powstał i pojawił się na nim pierwszy post. Jeśli chodzi o pisanie to owszem nie było one regularne, ale piszę na tyle często na ile czas mi pozwala. Miałam chwilę zwątpienia na początku, ale to przeszło i wstałam na nogi i stwierdziłam, że ten blog jest moim kawałkiem siebie i moim miejscem. Jest to coś o czym marzyłam od dawna. Oczywiście cieszy mnie nie każdy kolejny pozytywny komentarz i obserwator, ale nie jest to moim celem. Cieszę się z tego, że mogę się z wami podzielić moją opinią na temat różnych produktów i pokazać wam kawałek siebie. Jestem wdzięczna każdemu kto wchodzi na tego bloga i go czyta, bo mimo, że nie liczy się dla mnie ilość to robię to dla was. Jak to mówią nie liczy się ilość, ale jakość ;)
Dlatego chcę wam wszystkim bardzo serdecznie podziękować i gdybym mogła to bym was wszystkich porządnie uściskała za to, że ze mną jesteście <3

Minął pierwszy rok i mam nadzieję, że będą kolejne :)


Były krótkie podziękowania, a teraz jak sam tytuł mówi przyszła pora na poznanie mnie. Dlatego postanowiła wykorzystać do tego TAG - poznaj mnie lepiej. Mam nadzieję, że uchyli chociaż trochę to rąbka tajemnicy kim tak na prawdę jestem :)

1. Jak masz na imię?
Karolina
2. Ile masz lat? 
Jeszcze 17, ale we wrześniu już 18
3. Co lubisz w sobie najbardziej?
Gdyby mnie ktoś o to zapytał ponad rok temu to bym odpowiedziała, że nic. Moja samoocena się podniosła znacznie i nauczyłam akceptować siebie. A jeśli chodzi o to co najbardziej w sobie lubię to chyba włosy :D Mimo, że często mnie denerwują to nigdy bym ich nie ścięła, a wręcz chcę mieć je dłuższe. 
4. Czego w sobie najbardziej nie lubisz? 
Chyba tego, że jestem bardzo wrażliwa i niecierpliwa.
5. Twój ulubiony kolor?  
Niebieski, czarny i biały.
6. Masz rodzeństwo?  
Mam dwie starsze siostry i starszego brata.
7. Moje hobby to:
Taniec, pisanie opowiadań, języki obce, kosmetyki, grafika komputerowa
8. Malujesz się? 
Tak
9. Kim jesteś z zawodu/studiujesz?  
Nie jestem nikim z zawodu, ani nie studiuję. Po wakacjach czeka mnie klasa maturalna, a potem składam papiery na filologię hiszpańską.
10. Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?  
Być tancerką, albo kardiochirurgiem :)
11. Jaka jest twoja ulubiona część garderoby?
Swetry i sukienki tak na co dzień, a po domu zawsze zakładam dresy
12. Jaki jest Twój ulubiony sklep?
Sin-say, Zara, Stradivarius, Bershka
13. Jaki jest twój ulubiony kosmetyk?
Pomadki, tusze, róże, perfumy, lakiery do paznokci
14. Ulubiona marka kosmetyków?
Sleek, Maybelline, KOBO
15. O której zazwyczaj wstajesz/kładziesz się spać?
W roku szkolnym wstaję ok. 6, a kładę się ok. 23-1. A w wakacje to różnie.
16. Masz tatuaż?
Nie, ale we wrześniu planuję zrobić pierwszy :)
17. Piercing?  
 Mam kolczyka w pępku.
18. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano? 
Około godziny.
19. Czy jesteś w związku?
Nie.
20. Mieszkasz w domu, czy w mieszkaniu?
W mieszkaniu.    
 
Na dzisiaj z pytań to tyle, ale na pewno jeszcze pojawi się kiedyś ten TAG na moim blogu. A na koniec chciałabym wam uchylić kolejnego rąbka tajemnicy jeśli chodzi o mnie i dlatego wstawię kilka moich zdjęć ;)





Do następnego, Karolina! ;* 

Share:

4 komentarze:

  1. Miło Cię poznać w świecie bloggerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci kolejnych lat w blogosferze i wytrwałości w dążeniu do celu :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)