wtorek, 19 lipca 2016

, , , , , , , ,

Ulubieńcy miesiąca | Czerwiec 2016

Cześć dziewczyny!

Przyznam, że ten post miał pojawić się na początku lipca, ale przez ostatnie dwa tygodnie cały czas zastanawiałam się co dać do tych ulubieńców. W czerwcu używałam tych samych kosmetyków do makijażu co zawsze i to tylko przez połowę miesiąca, bo potem z makijażu zrezygnowałam całkowicie, bo w końcu malowanie się w upalne dni jest bez sensu. W ostatnich tygodniach postawiłam bardziej na pielęgnacje i dlatego zdecydowałam, że w tym poście zaprezentuję wam dwa produkty pielęgnacyjne i dwa produkty związane z makijażem.

 
Zacznę od pielęgnacyjnych produktów. Długo szukałam idealnego dezodorantu, który by się sprawdził w 100%. Przez ostatni czas testowałam kilka dezodorantów i większość albo zostawiała plamy albo talk na ubraniach, dlatego po dłuższym czasie postanowiłam wrócić do starego dezodorantu, który mnie nigdy nie zawodził i mowa tutaj o Nivea invisible for black & white. Ma lekką formułę i przyjemny zapach i co najważniejsze nie zostawia plam na ubraniach.

Jeśli chodzi o kolejny produkt to nad nim zastanawiałam się najdłużej, ponieważ czytałam najpierw wiele opinii na jego temat i podobno miał polepszyć stan cery bo jest do wielu rodzajów cery. Natomiast jako posiadaczka cery tłustej na co dzień używam kremu matującego z barwy siarkowej, ale nie można go używać dwa razy dziennie, bo wysusza skórę. Dlatego na noc stosuję właśnie krem z Ziaji z liśćmi manuka, dobrze nawilża skórę i nie jest bardzo ciężki i ma przyjemny zapach.



Teraz przyszła kolej na kosmetyki do makijażu. W ostatnim czasie stosowałam ciągle pudru transparentnego z KOBO, bo słyszałam o nim wiele dobrego i owszem u mnie się sprawdza na tyle, że mat utrzymuje się dłużej, ale ten puder troszkę bieli twarz.

Następny produkt jest do ust i pojawia się na moim blogu już chyba dziesiąty raz, ale go uwielbiam. Ta kredka z Essence jest twardsza niż inne kredki i świetnie się trzyma na ustach za co ją kocham i jej kolor po prostu mi nie daje spokoju.






Do następnego, Karolina! ;*

Share:

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)