czwartek, 18 sierpnia 2016

, ,

Maseczka z aspiryna do cery problematycznej

Cześć dziewczyny!

Jako posiadaczka cery problematycznej staram się szukać rozwiązań, które pomogą mi w walce z niepożądanymi gośćmi na mojej twarzy. Tym razem pod lupę poszła maseczka z aspiryny o której już na pewno nie jedna z was słyszała. Od kiedy o niej słyszałam minęły dwa lata aż do pierwszego użycia, a powodem było to, że nie byłam do końca pewna czy nie jestem uczulona na jakiś składnik. 
 Pierwsze użycie wyglądało inaczej niż każde kolejne bo w inny sposób to zrobiłam, ale z tych samych składników.

Przepisów na tą maseczkę jest kilka, ale ja wybrałam ten z 3 składników, czyli 2-3 tabletki aspiryny, jogurt naturalny i miód.


Krok nr 1:

2-3 tabletki aspiryny zmiażdżyć łyżeczką na drobne kawałeczki. 



Krok 2: 

Kiedy już zmiażdżymy aspirynę to dodajemy łyżeczkę miodu i jogurtu naturanego i wszystko razem mieszamy.


  

Krok 3: 

Kiedy już wszystkie składniki są wymieszane to nakładamy naszą mieszankę na skórę twarzy. Można na całą twarz lub jak kto woli miejscowo. Maseczkę trzymamy do momentu zaschnięcia czyli ok. 20 minut. Po upływie tego czasu maseczkę spłukujemy letnią wodą.



Działanie maseczki:

Działanie tej maseczki zauważyłam już po pierwszym użyciu. Wypryski na mojej twarzy zbladły i to znacząco. Regularne stosowanie (max. raz w tygodniu) też przyczyniło się do tego, że zmniejszyła się liczba pojawiających się gości na mojej twarzy. 
Aspiryna ma działanie przeciwzapalne przez co jest używana do walki z trądzikiem. 
  Trzeba pamiętać także o tym, że aspiryna wysusza skórę, a u osób z cerą tłustą będzie to prowadzić do częstszej produkcji sebum, a tego nie chcemy.


Do następnego, Karolina!  

Share:

2 komentarze:

  1. Czyli jak będę używała raz w tygodniu, to dla mojej tłustej cery nie powinien zrobić krzywdy. Muszę wypróbować tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki tego typu powinno się stosować raz w tygodniu lub nawet raz na dwa tygodnie :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)