sobota, 6 sierpnia 2016

, ,

Pirolam Szampon Przeciwłupieżowy - Recenzja

Cześć dziewczyny!

Ten post miał się pojawić jeszcze w tamtym miesiącu, ale nagle wypadł mi wyjazd i przez dwa tygodnie nie miałam dostępu do laptopa dlatego post piszę dopiero teraz. 
Jako posiadaczka przetłuszczających się włosów również pojawia się u mnie łupież. Początkowo pojawiał się tylko zimą przy okazji kaloryferów i ogrzewania itp. ale w ostatnim czasie łupież utrzymywał się u mnie od wiosny. W końcu postanowiłam coś z tym zrobić dlatego szukałam w internecie jakiś sposobów na łupież i na jednym z blogów trafiłam na ten szampon. Dlatego szybko poszłam do apteki i kupiłam szampon Pirolam. Cena to ok. 17 zł/60 ml. Początkowo jak wzięłam tubkę do ręki to myślałam, że szampon szybko się będzie zużywał dopóki nie zobaczyłam konsystencji szamponu o czym zaraz wszystko opowiem.


Od producenta:
Szampon jest wysokiej jakości produktem do pielęgnacji włosów, zawierającym składniki o udokumentowanym działaniu przeciwłupieżowym oraz doskonale poprawiającym kondycję włosów i skóry głowy.


Jak wynika z badań dermatologicznych, szybko i skutecznie likwiduje przyczyny i objawy łupieżu. Wysoką skuteczność w zwalczaniu łupieżu zapewnia mu formuła zawierająca cyklopiroksolaminę i klimbazol w połączeniu z Hydrolite 5.

Posiada optymalne własności myjące i pielęgnujące oraz starannie dobrane pH do potrzeb włosów i skóry głowy:
  • gliceryna uelastycznia i nawilża włosy i skórę głowy
  • proteiny pszenicy odżywiają włosy i nadają im połysk
  • polyquaternium-7 w widoczny sposób poprawia kondycję włosów i ułatwia ich rozczesywanie
  • kompleks witamin A i E sprawia, że włosy stają się elastyczne i jedwabiste
  • Lamesoft PO 65 gwarantuje poprawę wilgotności skóry głowy, wygładza ją i uelastycznia, jednocześnie dostarczając skórze głowy nawilżających lipidów, ułatwia jej regenerację


Skład: 
 Ammonium Lauryl Sulfate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG/PPG-120/10 Trimethylolpropane Trioleate, Laureth-2, Pentylene Glycol, Ciclopirox Olamine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Polyquaternium-7, PEG-150 Distearate, Propylene Glycol, Parfum Liviano 21581, Hydrolyzed Wheat Protein, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Climbazole, Citric Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Aqua

Sposób stosowania:
Włosy i skórę głowy zwilżyć dokładnie wodą. Nanieść i delikatnie wmasować preparat, aż do uzyskania piany. Pianę pozostawić na około 3-5 minut, a następnie dokładnie spłukać. Czynność powtórzyć.



Szampon znajduje się w tubce o pojemności 60ml i szampon ma konsystencje rzadką i oleistą o kolorze lekko żółtym. Zapach ma bardzo lekki i przyjemny. Wystarczy odrobina szamponu i się zaczyna pienić. 





Osobiście stosuję go 2-3 razy w tygodniu. Najpierw włosy myję zwykłym szamponem do którego teraz wróciłam czyli Timotei with Jericho Rose. A następnie wmasowuję odrobinę szamponu Pirolam. Zostawiam go na 5 minut i zmywam i robię jeszcze raz to samo. 
Przy pierwszym użyciu już czułam, że coś się dzieje. Czułam jak się łupież rozpuszcza. Po 2-3 tygodniach łupież znikł prawie całkowicie.


Jestem w 100% zadowolona z tego produktu i polecam go każdej osobie, która cierpi z powodu łupieżu, bo może i wam pomoże :)

Do następnego, Karolina ;*

 
Share:

6 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć, na pewno zapamiętam nazwę. Może i mnie się kiedyś przyda, choć póki co mam spokój od łupieżu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też do tego roku miałam spokój, ale niestety pojawiło się na dłuższy czas

      Usuń
  2. Na szczęście jak na razie nie mam problemów z łupieżem.
    Ale może kiedyś skorzystam z Twojej propozycji. Szampon wydaje się być naprawdę skuteczny.
    Pozdrawiam!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam i mam nadzieję, że w razie czego także sprawdzi się u Ciebie :)

      Usuń
  3. używałam go i tak średnio się mi sprawdził :/ Zapraszam do komentowania i obserwowania: http://rebellious-anne.blogspot.com :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie sprawdził, ale jest to tak samo jak z produktami do cery, czyli nie u każdego się sprawdzi

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)