poniedziałek, 29 sierpnia 2016

,

Welcome September - jesienna wishlista 2016

Cześć dziewczyny!

Zbliża się wrzesień i pewnie jak mało kto nie mogę się doczekać jesieni i to nie tylko z powodu moich urodzin we wrześniu, ale także z powodu, że uwielbiam chodzić w swetrach i botkach. Z wielką niecierpliwością czekam na chłodniejsze dni. Mam już upatrzonych kilka rzeczy do kupienia na jesień i teraz się z wami nimi podzielę.

Skórzana kurtka:
Co roku mówię, że muszę kupić i jakoś ciągle mi to ucieka. Najczęściej z powodu takiego, że nie mogę znaleźć takiej, której krój by mi najbardziej odpowiadał i żeby nie kosztowała nie wiadomo ile. Znalazłam na stronie H&M bardzo ładną za 150 zł i przymierzam się do jej kupienia.



Sweter: 

Chyba najważniejsza rzecz w mojej garderobie na jesień-zimę poza botkami. Uwielbiam kupować swetry. Mam już kilka upatrzonych i na pewno któreś z nich kupię. Ten na zdjęciu jest z Cropp, ale ostatnio widziałam w New Yorker luźniejszy w cenie 45 zł i bardzo ładny i uroczy.



Biżuteria:

Jeśli chodzi o mnie i biżuterię to jest u mnie to duży problem, ponieważ mnie zawsze jest szkoda wydawać na biżuterię i z reguły stoję w sklepie z godzinę myśląc czy warto mi to kupić czy nie. Za to bardzo lubię zamawiać biżuterię z chińskich stronek jak Dresslink czy Aliexpress, naszyjnik o którym wspominałam tutaj bardzo mi służy i go po prostu uwielbiam i do mojego czarnego swetra wygląda cudnie.




Ozdoby do włosów: 
Od dawna szukam takiej opaski do włosów, ale nigdzie stacjonarnie nie mogłam znaleźć. Ale na szczęście znalazłam na Aliexpress i na pewno ją zamówię.

 Pędzle i gąbeczki:
Mam już jeden komplet pędzli z Chin i sprawują się bardzo dobrze i z chęcią zamówię jeszcze jeden komplet. Do tego także bym zamówiła płaski pędzel do konturowania twarzy oraz chińskie odpowiedniki beauty blendera.



 

Na dzisiaj to wszystko co znalazło się póki co w mojej jesiennej wishliście.

Miłego dnia, Karolina! ;* 

Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)