piątek, 30 grudnia 2016

Zaproszenie!

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj post nietypowy, ponieważ chciałabym was zaprosić na mojego nowego bloga (link tu), który z kosmetykami będzie mieć mało wspólnego, ale z życiem codziennym bardzo dużo. Na tym blogu będę zamieszczać posty na których temat mam coś do powiedzenia i jest mi to bliski temat.

Pierwszy post na blogu pojawił się już wczoraj i jest on o postanowieniach noworocznych. Znajdziecie tam krótki opis tego w jaki sposób ja proponuję je przygotować i jakie mam postanowienia na nadchodzący rok.


Serdecznie Was zapraszam! 

Do następnego, Karolina! ;* 

Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)