środa, 11 stycznia 2017

, ,

Revlon ColorStay | Recenzja

Cześć dziewczyny!

Od około miesiąca używam podkładu Revlon, który kupiłam z myślą o studniówce, którą mam w sobotę. Chciałam podkład, który będzie dobrze krył, utrzymywał się przez długi czas i będzie matowy. Czy Revlon ColorStay to taki podkład? 





Zacznijmy od tego, że podkład jest w szklanej buteleczce z pompką co pozwala nam na kontrolowanie ilości w buteleczce, ale także ilość nałożoną podkładu co jest bardzo wygodne. 




Podkład ma średnie krycie, ale jedno z najlepszych z produktów drogeryjnych. Ten podkład idealnie sprawdza się przy cerze tłustej, ponieważ po przypudrowaniu zostaje na swoim miejscu przez wiele godzin i jest cały czas matowy. Jest dobry dla cery tłustej, ponieważ jego formuła jest lekko wodnista przez co nie jest ciężki i nie zapycha porów. Produkt nie tworzy efektu maski, świetnie się wtapia w skórę, ale należy pamiętać, żeby też nie przesadzić z jego ilością.

Jeśli chodzi o zapach to jest on delikatny, ale według mnie przyjemny, a po nałożeniu na skórę się ulatnia.

 Gdzie kupić ten podkład? Dostępny stacjonarnie w drogeriach w cenie około 60 zł. Przez internet taniej i to nie tylko na promocji. Osobiście dorwałam go akurat na promocji za 30 zł, ale jak się dobrze poszuka to nawet bez promocji znajdzie się w podobnej cenie.
 Czy jestem zadowolona z tego produktu? Bardzo. Żaden produkt jeszcze nie współpracował tak dobrze z moją cerą. Od kiedy go używam nie pojawiają mi się prawie żadne wypryski na twarzy, ewentualnie przy miesiączce, a tak to nie co jest dla mnie dużym plusem :)


Do następnego, Karolina! ;*

 
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)