piątek, 10 marca 2017

,

Wiosenna wishlista | 2017 + Ogłoszenie


Cześć dziewczyny!

Wiosna zbliża się do nas coraz większymi krokami co już mogliśmy poczuć na własnej skórze, więc pora na przygotowanie wiosennej wishlisty. Moja lista życzeń składa się głównie z ubrań, a to dlatego, że niestety zbliża się czas matury i wypada mieć kilka koszul czy sukienek, które się je założy na maturę i nie tylko. 

Na pierwszy ogień pójdzie biała bluzka z H&M, która ma w sobie coś co sprawia, że nie mogę oderwać od niej wzroku, a jej cena to 59,99 zł. Osobiście uwielbiam tego typu koszule/bluzki, które nie mają rękawów i bardzo dobrze się w nich czuję.

http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0389544009.html#Bia%C5%82y
 

Następną rzeczą jest sukienka z H&M, krótka, czarna i na ramiączkach. Na co dzień pasuje idealnie i do niej wystarczy założyć trampki i gotowe :) 

http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0510152001.html#Czarny

Następna sukienka również z H&M podobna do poprzedniej, ale ma inaczej wycięte ramiączka. 

http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0374762001.html#Czarny

Kolejna sukienka jest ze sklepu Sinsay i jest w innym stylu niż poprzednie. Przyznam, że przez długi czas sukienki tego typu mi się nie podobały, ale tak ma w sobie coś co mi się podoba i nie umiem tego wytłumaczyć.

http://www.sin-say.com/pl/pl/sklep-online/kolekcja/sukienki/qn091-99x/lace-dress#

Teraz przejdziemy do butów. Jak na razie stawiam na buty sportowe. Uwielbiam chodzić w obcasach, ale lubię również trampki założyć do sukienki.
Zacznę od butów typu slip on, jeszcze kiedyś był to typ butów, który mi się nie podobał. Trend, który zapanował w całej szkole i wszędzie były te buty. Obecnie nadal mi się nie podobają bardzo no są wyjątkowe perełki jak te poniżej, które cieszą moje oczy. 

https://www.renee.pl/5114.html

Następne buty to cudeńka w których się zakochałam jak tylko je zobaczyłam. Krój butów wszystkim znany. Oryginał marki Reebok opanował cały świat. Normalnie buty tej marki mi się nie podobają, ale kiedy przeszukiwałam strony z butami jak np. Renee to znalazłam te perełki w moim ulubionym kolorze i była to miłość od pierwszego wejrzenia.
 
https://www.renee.pl/niebieskie_buty_sportowe_myron.html

Następny produkt należy do kolorówki i jest to paletka MUR z różami Hot Spice. W paletce się zakochałam od razu i powiedziałam, że muszę ją mieć. Jej kolorystyka jest cudowna, przygaszona i delikatna, a nie efekt lalki Barbie.


Ostatni punkt mojej wishlisty to książka. Tytuł znany wielu przez hiszpańską ekranizację. Film oglądałam milion razy i nadal tak samo cieszy. Postanowiłam, że chcę mieć także książkę, ale jak wiecie jestem zafascynowana językiem hiszpańskim i dlatego chcę kupić książkę "Tres metros sobre el cielo", ale w języku hiszpańskim. Jak na razie nie mogę jej znaleźć w internecie, ale będę szukać dalej :) 




I tak wygląda moja wiosenna wishlista, a na waszej co się znajduje? :)


Ogłoszenie!

Jak wiecie w maju mam maturę i obecny czas jest bardzo ciężki. Dużo nauki, mało czasu i brak motywacji przez brak efektów. Dlatego do końca matur (ostatnią maturę mam 22 maja) "zawieszam bloga". Zawieszam go słownie, ale obiecuję, że wrócę z nową energię i nowymi pomysłami, które już są. Przez ten czas również rozplanuję nową serię postów, która się będzie pojawiać na blogu.
Proszę Was o zrozumienie i do zobaczenia, Karolina! ;* 
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)