sobota, 8 lipca 2017

, ,

Ziaja tonik zwężający pory | Recenzja

Cześć wszystkim!

Jak już nie raz wspominałam w czasie wakacyjnym w mojej kosmetyczce rządzą produktu pielęgnacyjne, ponieważ w wakacje przy upałach nie mam ochoty się malować, a poza tym warto, żeby skóra też odpoczęła i się opaliła. Dodatkowo przy takich upałach nie warto się malować, jak i tak zaraz makijaż spłynie. Owszem czasem się wymaluję, ale wtedy używam czegoś lżejszego. Ale dzisiaj nie o makijażu, a o pielęgnacji. Jak już zdążyłyście zauważyć to polubiłam serię Ziaja liście manuka i tak o to w mojej kolekcji pojawił się kolejny produkt tej serii i tym razem jest to tonik zwężający pory. 


Opis producenta:
Tonizująco -uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Czysta i świeża skóra
• Łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu.
• Działa ściągająco na rozszerzone pory skóry.
• Zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym.
• Wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.



Skład:Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.


Zacznę od tego, że produkt mnie przekonał już ceną, ponieważ wynosi ona ok. 8 zł, co jak na tonik jest to niska cena. Przyznam, że zakupiłam ten produkt bez zastanowienia, ponieważ uznałam, że warto wypróbować go, skoro inne produkty z tej serii się u mnie sprawdzały.
Samo opakowanie już zwraca uwagę, kolor zielony, który jest jednym z charakterystycznych kolorów dla tej serii. Opakowanie jest z zielone plastiku, które prześwituje dzięki czemu możemy kontrolować ilość produktu z buteleczce. Tonik ma również pompkę, co według mnie jest plusem, ponieważ możemy dowolnie kontrolować ilość produktu, której chcemy użyć. Dodatkowo uważam, że jest to dobra opcja jeśli chcemy zabrać ze sobą produkt w podróż, ponieważ mamy pewność, że się nie otworzy i nie wyleje.
Jeśli chodzi o sam tonik to ma bardzo przyjemny zapach, który jest charakterystyczny dla tej serii. Osobiście wręcz uwielbiam ten zapach, ponieważ nie jest on mocny, ale jest wyczuwalny. Produkt u mnie zdobył kolejny plus tym, że nie zawiera alkoholu. Używałam wcześniej toniku, który miał w sobie alkohol i niestety on wysuszał skórę co prowadziło do pogorszenia stanu mojej cery. Niestety to było kilka lat temu i wtedy nie zdawałam sobie sprawy z tego co powinno się używać itp. Ale w końcu człowiek uczy się na własnych błędach.
Jeśli chodzi o działanie produktu to mam mieszane uczucia, ponieważ porów nie zwęża, ale jeśli chodzi o łagodzenie wyprysków to mnie pomaga, tonik łagodzi zapalenie w miejscy wyprysków i przez to szybciej się one goją. Dodatkowo uważam, że na lato jest to bardzo dobry produkt, ponieważ jest lekki i w ciągu dnia można go używać, żeby odświeżyć naszą skórę. Dodatkowo pomaga domyć resztki makijażu. 

 Jest to moje pierwsze opakowanie, ale na pewno nie ostatnie. Według mnie produkt zasługuje na danie mu szansy i poznania go. 

 

A czy wy używałyście tego produktu, a może jesteście zainteresowane wypróbowania go?

Do następnego, Karolina! ;*


Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie bloga i dzielenie się swoją opinią, zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę. Jeśli spodobał Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania by być na bieżąco ;)